На деоници Нови Сад - Суботица и пројекту брзе пруге Београд - Будимпешта кренули су и нови радови. Успешно је избетониран сандучасти носач на првом распону вијадукта, што означава да су радови ушли у убрзану фазу.
Вијадукт на стационажи 131+830 је био на критичном путу на овој деоници и од кључног је значаја за период изградње пруге, тако да је успешно бетонирање носача сандучастог пресека на првом распону значило да су и радови на деоници Нови Сад - Суботица ушли у убрзану фазу, која представља чврсту основу за пуштање у саобраћај.
удимпеште, главног града на северу Мађарске, јужно све до Београда, главног града Србије. Укупна дужина трасе је 341, 7 километара, од тога 183,1 километар је дужина пруге у Србији, а највећа брзина воза је 200 километара на час.
Дужина пруге у Мађарској је 158,6 километара и највећа брзина воза је 160 километара на час, представља кључни пројекат иницијативе "Појас и пут" Kине и земаља Централне и Источне Европе. Ово је уједно и први пројекат усклађивања техничке опреме Kинеских железница и техничких спецификација за интероперабилност Европске уније. Радови на деоници Нови Сад - Суботица на територији Републике Србије су почели у јулу 2022. године, а радови на полагању колосека, подизању мостова и изградњи конструкција су несметано напредовали захваљујући заједничким напорима Kине и Србије.
Инфо: blic.rs