cropped-cottage-g9256254a0_19201.jpg
Подвожњак у Kосовској улици готов до краја јануара 2024. године

Подвожњак у Kосовској улици биће завршен до краја јануара следеће године, након чега одмах почиње изградња надвожњака у тој улици. Kако је поручио министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић приликом обиласка радова, све тече по плану, због чега се завршетак комплетне пруге очекује до краја 2024.године. Међу укупно седам објеката на будућој траси брзе пруге у Суботици ово је један од њих – кроз подвожњак у Kосовској аутомобили ће моћи да прођу већ за два месеца када се планира пуштање у саобраћај.

До краја године биће завршен и подвожњак у Максима Горког, након чега се затвара Мајшански мост, навео је министар Весић, и додао да је најтежи посао на изградњи брзе пруге управо је био у Суботици „Имали смо и веће и захтевније објекте, али је суштина овде што су објекти делили Суботицу малтене на два дела што је правило је проблем у свакодневном животу грађана који су навикли да живе на један начин. Ми смо се трудили да будемо брзи, ја сам захвалан Kинезима, који видите, раде и по киши и ја сам сигуран да ће ти објекти бити завршени на време. Kада се они заврше, људи ће моћи да се врате у нормалан живот,“ рекао је министар. Kосовска улица је била једна од веома критичних тачака где су се укрштале пруга и пут, подсетио је градоначелник Суботице Стеван Бакић, који се захвалио грађанима овог дела града на стрпљењу.

„Ми се трудимо да грађанима решавамо све проблеме који настају током извођења радова и управо и кроз саму Kосовску улицу у дужини од 462 метра, један крак је 300, други 160 метара, насули и уредили туцаником како би они имали лакшу проходност и прилаз својим кућама, вредност тих радова, то морам да нагласим није мала, 30 милиона динара у две фазе од по 15 милиона динара,“ нагласио је Бакић. Осим брзе пруге Суботица-Београд, радиће се и реконструкција пруге од нашег града до Баје у Мшарској, као и пруге до Сомбора, односно Богојева, све до Сајлова и Новог Сада, поручио је министар Весић.

 

sr_RS
sr_RS